onsdag 23 juli 2008

Ingen träff på fredag...

En av gästerna fick ett uppdrag på ett bröllop (!) så det blir tyvärr inga bilder. Förhoppningsvis kan vi ses v 32 istället, lite beroende på vädret. Nu är det högsommar här och alla njuter av värmen. Inte ens Essi fryser :-) Yoyo är pigg igen och jagar både Essi och mopsen. Vi kallar det råttjakten och grisjakten, för det är precis så det ser ut. Essi springer som en galning och försvinner under verandan. Den är så låg så hon får åla sig in. Mopsen är så fet så han gömmer sig under bordet. Så står Yoyo där och morrar och visar tänderna. Det är obetalbart roligt! Ska försöka lägga upp en film om jag får någon som funkar. Tyvärr står man oftast bara o tittar på dem så man glömmer att spela in.
Ha det bra så länge!
Hälsningar, Cilla

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åååh jag veeet ...så trist ...tittade på fel vecka hela tiden !?! var säker på att det var den 19 nu på fredag och då skulle det ju gå jättebra !! Men sedan tittade jag ännu en gång och visste inte vad jag såg ?! ...det är ju inte den 19 nu, det har ju redan varit ju !!! men vilken tur ändå att vi bestämde att vi skulle komma för tänkannars hade vi ju inte heller kommit till bröllopet ... ve och fasa ! Fast jag skulle m y c k e t hellre vilja komma till er och invadera !! men betyder då detta att vi kommer alla inblandade vecka 32 ?? Jippie vad jag läängtar !!! Pussar vackra Yoyo och Essi från Dino, Dorinda, Elsa, Balto, småmattar, stormatte och hussen !